Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Ένα μικρό ξέσπασπα! (Συγχωρέστε με για το στόμα μου.)


Όλοι μας μικροί – μεγάλοι ανεξαρτήτως, έχουμε την δική μας γνώμη για την ‘’κρίση’’, τις δικές μας προτάσεις για να βγούμε  από αυτό το αδιέξοδο και  σίγουρα όλοι θα έχουν έρθει αντιμέτωποι με την Ελληνική πραγματικότητα!!! (μιλώ για τον καθηγητή/ια που δεν έπρεπε να διδάσκει[στα σχολεία ρε μαλακά, διαμορφώνεις χαρακτήρα, δεν έρχονται όλοι για να γίνουν γιατροί], μιλώ για τον αστυνομικό που δεν θα έπρεπε καν να έρχεται σε επαφή με κόσμο!!![για να μην παρεξηγηθώ όμως, όπως υπάρχουν μαλάκες παντού έτσι υπάρχουν και άτομα που δίνουν το 100% σε αυτό που κάνουν!] και γενικά μιλώ για τον δημόσιο υπάλληλο που απλά δεν ξέρει και δεν θα μάθει που παν τα 4… )

Όμως δυστυχώς κανείς μας δεν είναι στη θέση να αλλάξει τα πράγματα! Κανείς δεν έχει δύναμη να κάνει τίποτα στην Ελλάδα και αυτό το λέω με πολύ μεγάλη θλίψη! Δεν υπάρχει δημοκρατία και τίποτα δεν λειτουργεί, οι εκλογές για μένα δεν έχουν νόημα, αφού δεν υπάρχει κάτι – κάποιος που να με αντιπροσωπεύει, είμαστε ένα κοπάδι όπου ο βοσκός (έπαιξε την επιδότηση στο 7 κόκκινο και ήρθε 0 ) και τώρα μας ξαπουλάει δεξιά και αριστερά, αφού έμεινε στον άσσο !

Δεν λέω και δεν σχολιάζω τίποτα (επί οικονομικής κρίσης), γενικά δεν ασχολούμαι με μαλακες, εκεί που θέλω να εστιάσω είναι αλλού! Δεν υπάρχει στις μέρες μας αγάπη και ανθρωπιά! Οι άνθρωποι έχουν δημιουργηθεί για να αγαπιούνται και τα υλικά αγαθά για να χρησιμοποιούνται! Μπουρδελο (sorry σε αυτό υπάρχει και μια σειρά) γίναμε γιατί χρησιμοποιούμε τους ανθρώπους και αγαπάμε  τα αντικείμενα ! Έχεις στο Facebook ‘’φίλους’’ , ανθρώπους που αν τους συναντήσεις δεν λες ούτε ένα ‘’γεια’’ , βλέπεις έξω κοριτσοπαρέες και διπλά πόσους ‘’αρσενικούς’’ που τηρούν το έθιμο της καθαράς Δευτέρας όλο το χρόνο!!! Εκεί είναι το πρόβλημα, αποξενωθήκαμε και δεν κάνουμε κάτι γι αυτό! Και σαν προέκταση κοιτάμε μόνο την πάρτη μας!

Έχω καταλάβει ένα πράγμα, τα προβλήματα μου, μπορώ να τα λύσω μόνο εγώ! Κανείς δεν πρόκειται να με βοηθήσει και το ξέρω καλά! Και όταν έχω ένα πρόβλημα δεν θέλω να έχω κάποιον που να μου το επισημαίνει, ούτε κάποιον να μου χαϊδεύει τα αυτιά! Αν μπορεί και θέλει να κάνει κάτι… ας το κάνει! Γι αυτό πραγματικά μου έρχεται να σπάσω την τηλεόραση, όταν πέφτω στο ράδιο αρβύλα ή στο Λαζόπουλο...

Είναι το μόνο εύκολο να έχεις μια μεγάλη ομάδα από πίσω, που κάθονται και περιμένουν να βρουν ένα σαρδάμ, μια βλακεία που μπορεί να είπε κάποιος και να φτιάχνεις αποτυχημένα videakia, προσπαθώντας να σατιρίσεις…( κορυφαίο παράδειγμα η καταστροφή της εξαιρετικής διαφήμισης της cosmote με τον Ηοτdogα)…δείτε πως την κατέστρεψαν! http://www.youtube.com/watch?v=n9w5D5rgszM είναι δυνατόν?? Λέτε να μην ξέρουμε που ζούμε??? Μας βομβαρδίζετε με πίπες, που μόνο γέλιο δεν προκαλούν!!! Είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσα να αναφέρω και άλλα τέτοια αποτυχημένα αλλά πραγματικά δεν τους βλέπω…

(για να είμαι όμως 100% ειλικρινής γούσταρα σαν τύπο τον κανακη, μέχρι που έπαιξε στην παρακάτω σκηνή! http://www.youtube.com/watch?v=lyHv9Y3QnUM!!! Αφού νοιάζεσαι τόσο και αφού έχεις μια εκπομπή που ‘’ενδιαφέρεται’’ γιατί δεν λες για τις μεζονετουλες στο βουνό, που ξαφνικά φύτρωσαν στο πευκοχωρι… και που ήσουν όταν κτιζόταν! Αν βγαίνεις και κάνεις τόσο καλές δηλώσεις και δείχνεις ότι νοιάζεσαι που ήσουν ρε μάγκα??? Άντε σάλτα και πάνε φάε τη γατοτροφή σου!)

Η κατάσταση έχει ξεφύγει έχουν ξεμείνει από ιδέες, έχουν χάσει την αίσθηση της σάτιρας και εκμεταλλεύονται την όλη κατάσταση για να δείξουν το πόσο νοιάζονται!!!(Λαζόπουλε-Ράδιο πασουμάκι)!!!(είναι σα να λέει κάποιος : Προτού γαμήσω τη γκόμενα πάνω στο καπό του αυτοκινήτου μου, πάντα βάζω μπροστά τη μηχανή για λίγα λεπτά για να το ζεστάνω. Έτσι είμαι εγώ, νοιάζομαι. Brad Osberg )Ο μονός σωστός για μένα είναι ο Θέμος, (προσφέρει θέαμα και γέλιο) και το Star με αρκετές απ τις εκπομπές του..(εκτός τη μελέτη)!

Αυτά είχα να πω σε ένα μικρό ξέσπασμα ανησυχίας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου